Jag har världens bästavän.

Jag har en vän som ALLTID ställt upp för mig, som alltid lyssnar.
En vän som får mig att känna mig speciell.
Hon hjälper mig alltid, som idag mitt knä har svullit upp har haft nått i knäet sen så idag fick jag sjukt ont så fick binda benet och hoppa på kryckor... men min vän hjälpte mig med allt, hon hjälpte mig hem och tog mina saker för att jag inte klarade av att bära dom.
En vän som verkligen bryr sig om mig.
Jag vet inte vad jag ska göra för att tacka dig för allt du gör, men jag är sjukt tacksam och det vill jag att du ska veta.
Jag älskar dig bästavän.
Jag ska va med henne ikväll och hon heter Joanna♥
Väldigt gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0