Skrik.

Spöksaken ikväll sug, okejj jag ska vara ärlig, jag fegade ur är så jävulskt lätt skrämd och blir lätt rädd inte kul, det var jag joanna och sofia som skulle gå dom  andra fega ur före, så vi skulle gå in till de där rummet där de börja och vi gick in och ja skrek.. så vi gick ut igen sen in och jag skrek mer så vi gick ut sen gick vi in igen och jag blev räddare och skrek mer och då flippade jag ur så jag gick upp och tillbaka till canel eller va de nu heter..
Ajja okejj ja är feg men vissa är ju de så..♥
Sitter även och snackar med Alexander och Carl på facebook som inte så sociala.
Och imorgon har jag verkligen inget å göra så det är bara att höra av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0