Imorgon är det din dag♥

17 Oktober 2010 började vi snacka mer än bara på skolan, den dagen var första gången jag skrev till dig.
Jag hade ingen aning om vem du va förr, jag visste bara att du var en i min klass.
Flera veckor gick och i slutet av 6an började vi lära känna varandra mer.
Är så glad att jag träffade dig, vet inte vad jag skulle gjort utan dig.
Har kännt dig i ungefär 2 ½ år, och ångrar inte en sekund att ja lärde känna dig.
Nu i 8an har vi kommit varandra närmare än nånsin, bättre kan det nog inte bli.
Vi har tjaffsat men det gör alla, vi har även skrattas så tårarna vill rinna, vi har alltid kul.
Vi har ett band som ingen kan bryta ett band som alltid kommer finnas kvar.
Du har ALLTID ställt upp för mig och jag kommer ALLTID ställa upp för dig.
Du märker då jag är ledsen eller då nånting är fel, en vän ser tårarna innan dom faller och det gör du.
Du är min bästavän och jag litar på dig till 100, jag kan verkligen berätta allt för dig, du förstår mig som ingen annan gör.
Jag hoppas att jag ALDRIG kommer förlora dig, för vad skulle jag då ta mig till?
Du har hjälpt mig genom livet, och jag kommer hjälpa dig.
Jag kommer ALDRIG lämna dig, jag är en bättre person tack vare dig, mina andra vänner har också hjälpt mig, men du mest, vi har börjat umgås mer och mer, och så hoppas jag det kommer fortsätta.
Jag älskar dig vännen♥


Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh, hjälp så gullig du är.. Vet inte riktigt hur jag ska säga men.. JAG ÄLSKAR DIG VERKLIGEN!!!

2012-02-10 @ 15:47:45
URL: http://joannaruljeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0