Bergsbyn

Var i bergsbyn ikväll och var med min fina vän Alexander, cyklade dit i ovädret så var helt blöt då jag kom fram, och samma sak på väg tillbaka hem. Men nu är jag hemma i värmen och ska ta och göra mig klar och sedan snacka lite me nåra och sedan ska jag nog sova, eftersom imorgon kommer min efterlängtade moster hit med sin pojkvän och dom ska sova här till nån dag.. blir super bra!
Idag har jag inte gjort så jätte mycket förutom att städa rummet och varit in till stan en snabbis, köpte ett par jeans och en tröja, är jätte nöjd. Kärlek!
bästavän<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa vad du köpte:)

Svar: Okej! Kommentera gärna med namn!
alicia holmqvist

2012-07-10 @ 23:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0