are you telling her the same shit you told me?

Blir ett snabbt inlägg, igår kväll efter åtta nån gång så drog vi in till stan, hittade inte så jätte mycket så vi drog till hotellet och shoppade på doms affärer dom har här är SUPER nöjd över vad jag har köpt. Får se om ja orkar lägga in några bilder, iaf inte idag. Ska gå ner till poolen igen och sätta mig inne på cafeét och plugga, älskar att sitta där eftersom man har utsikt över havet och det är så otroligt vackert!
Sen så är ja lite sur eftersom min mobil har typ pajjat eller nått vet inte vad som är felet, det kan vara att den är för varm eftersom jag haft den instängd i en väska så värmen hålls ju kvar där i. Hoppas mobilen blir bättre...
Men nu ska jag dra ut i det finfina vädret vi har här,kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0