Är både glad och ledsen.

Idag har min dag bestått av lite olika känslor. Tog bort mitt löshår idag kollade i spegeln och började flänna, är verkligen inte van att se mig själv med kort hår. Men det är nått jag får leva med tills det växt ut igen!
För några veckor sen så bestämde Oskar och hans kompisar att dom skulle till fjällen nu på sportlovet och då frågade jag mamma om jag fick följa, men det blev ett nej. Fast nu har jag snackat med henne och hon har pratat med pappa och det blev ändringar! Så på sportlovet far jag, Oskar, Marcus, Fredrik och Micke till Hemavan och har det jääävligt bra! Taggad till tusen är jag just nu.
Sen är jag nog världens gladaste eftersom jag har universums bästa pojkvän, älskar honom <3
Men nu ska jag plugga till förhöret imorgon, pusss!

Kommentarer
Postat av: sofia

du är jättefin i kort!

2013-02-25 @ 18:20:49
URL: http://sofianordlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0