Skola,skola,skola

Kan bara inte skolan vara över snart? Är så otroligt less. Längtar ihjäl mig efter sommarlovet, vara få vara med min pojkvän och min vänner utan att behöva oroa sig för att man har läxor.. Guud så skönt!
Nu ska jag ta och göra mig klar sen ta och cykla iväg till skolan. Kraam
Jag tänker fortfarande på vad som hände i somras då jag tappade typ allt mitt hår för att det frät upp, hade sparat i unge fär 2½ år, ångrar mig som fan att jag ens färgade håret. Det är så svår att acceptera att det verkligen har hänt, jag hade lixom långt fint hår, nu nåt det inte ens nästan ner till brösten. Tog ut mitt löshår i förrgår btw, och då började jag gråta, bara för att jag är så otroligt ovan med kort hår. Men om några veckor blir det att sätta in nytt löshår. Tack gode gud för det. ♥
Stor skillnad, det är bara så jävla orättvist..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vaa hur kunde det frätas bort??

2013-02-28 @ 08:33:46
URL: http://www.fannygr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0