Stockholm

Jag är på en plats där ingen vet vem jag är, ingen vet vad jag heter eller vars jag kommer ifrån. Här kan jag börja ett helt nytt liv, jag kan få en ny start. Här tänker jag på så mycket annat än DIG, jag behöver dig att komma ut ur min hjärna för ibland blir jag galen och bryter ihop. Nog kan man önska att det var som förr, men nu kan jag inget göra. Livet är bra att leva, men det hade nog varit lite bättre om det var med dig.
Jag skulle inte tacka nej till att bo här, lära känna helt nya människor börja om från början, helt enkelt börja om från noll. Det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse, som den drömmen då du kom in i mitt liv, men gick innan jag ens hann blinka. Livet går så fort och jag ångrar mycket, men du förstår mig inte. Jag hoppas att vi en dag kan bli som vi var förr. Men just nu vill jag bara stanna på denna plats och glömma allt. Här får jag träffa nya människor som inte nämner dig, en ny värld en ny plats ett nytt hem.
Memories, they cut like knives.

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3

2013-05-22 @ 22:29:54
URL: http://sofianordlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0